Liikumismäng „Leia oma kodu“

Valdkonnad: Mina ja keskkond; liikumine, keel ja kõne.
Eesmärgid: Laps leiab kase ja kuuse pildi järgi.
Laps peab kinni mängu reeglitest.

Tegevuse käik.

Lastel kaardid: siil kase all, orav kuuse all. Õpetaja loeb luuletust ja lapsed liiguvad õuealal vastavalt luuletuse tekstile.
Lapsed, kellel on siiliga kaardid jooksevad ja kellel on oravaga kaardid hüppavad. Kui õppetaja ütleb viimase rea, jooksevad
lapsed kohe koju. Siilid kase alla ja oravad kuuse alla.

Täna õues paistis päike.
Siilikesed jooksid ringi,
oravad kõik hüppasid,
aga äkki tuli tuul
ja vihma hakkas sadama.
Siilid, oravad, ruttu koju!

Mäng kordub (võib vahetada kaarte):Jälle õues paistab päike…
Mäng valitud Hilli Kivisoo Tartu Ülikooli bakalaureusetööst (2010)
3–4AASTASTE LASTE VÕIMALUSI LOODUSE TUNDMAÕPPIMISEKS LOODUSKESKKONNAS
ÕPPEMATERJALIGA „KODUKOHA LOODUS“

Mängude ideed sain:
Вoрoнкеевич, O. A. (2007).Дo брo пожaловaть в экoлогию. Москва: Дemствo-Прeсс

 

Hilli Kivisoo Koigi Lasteaiast  Kalevipoeg

Rubriigid: Lahendusi otsides. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

8 + 8 =
Please leave these two fields as-is: